Reklamácia tovaru
Reklamačný poriadok - niečo sa pokazilo
Snažíme sa, aby náš zákazník bol spokojný a to ako s tovarom, ktorý si objednal, tak s nami poskytovanou službou. Aj napriek tomu sa ale môže vyskytnúť problém.
Možné problémy:
- Neprišiel Vám od nás žiadny e-mail
- Tu je jediná možnosť - kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 725 610 150 a zistíme, kde je chyba.
- Reklamácia výrobkov poškodených počas transportu k vám
- Viditeľne poškodenú zásielku od prepravcu nepreberajte. Ak nájdete v zásielke niečo poškodené, spôsob riešenia je tu.
- Niečo Vám v zásielke chýba, poslali sme Vám niečo iné, alebo máte v zásielke niečo navyše
- Ak v zásielke niečo chýba, zavolajte nám. Prezrieme kamerový záznam z balenia Vašej zásielky a vyriešime to.
- Poslali sme Vám niečo iné, než bolo v objednávke? Pozrieme sa na kamerový záznam a pošleme Vám správny výrobok. To, čo sme Vám poslali navyše je Vaše.
- Poslali sme Vám niečo navyše? Berte to ako darček.
- Vrátenie tovaru v 14 dňovej lehote
- Každý môže zmeniť názor, alebo zistiť, že mu objednaný tovar nevyhovuje. Spôsob riešenia tu.
- Reklamácia chybných výrobkov (výrobná vada, pokazený prístroj)
- Na všetok tovar poskytujeme záručnú dobu 24 mesiacov. Ak sa niečo počas záručnej doby, alebo po jej skončení pokazilo, riešenie nájdete tu:
Pred odoslaním reklamácie
- Uistite sa prosím, že výrobok používate v súlade s návodom.
- Ak je výrobok na batérie, skontrolujte či batérie nie sú vybité.
- V prípade nejasností nás kontaktujte.
Doručenie reklamácie do našej prevádzky
- Pred odoslaním reklamovaného výrobku do našej prevádzky nás najprv kontaktujete telefonicky, alebo e-mailom. Dohodneme s Vami ďalší postup.
- Zásielku zabaľte do papierového kartónu (krabice) tak, aby nemohlo dôjsť k poškodeniu obsahu.
- Priložte reklamačný list, alebo sprievodný list.
- Zásielku s reklamovaným tovarom zašlite na adresu našej prevádzky (pokiaľ nedôjde k inej dohode).
Záručný list
- Spolu s tovarom obdržíte predajný doklad (faktúru), ktorý slúži zároveň ako záručný list.
- Ak výrobca alebo zastúpenia značky dodáva v balení aj záručný list, je priložený priamo v balení výrobku alebo u predajného dokladu.
- Výrobok doručte do našej prevádzky odkiaľ bude zaslaný na posúdenie vady do servisu.
Aké dokumenty priložiť k reklamovanému tovaru
- Odporúčame priložiť kópiu predajného dokladu.
- Dôležité je priložiť originál záručného listu, ak bol k výrobku vystavený.
- Reklamačný list alebo sprievodný list. Formulár reklamačného listu si môžete stiahnuť tu.
Výrobok sa pokazil, ale už nie je v záruke
- Kontaktujte nás telefonicky, alebo e-mailom. Pokusíme sa to vyriešiť k Vašej spokojnosti.