Zmeniť jazyk CZ Zmeniť jazyk SK Zmeniť jazyk PL Zmeniť jazyk DE

Reklamácia tovaru

Reklamačný poriadok - niečo sa pokazilo
Snažíme sa, aby náš zákazník bol spokojný a to ako s tovarom, ktorý si objednal, tak s nami poskytovanou službou. Aj napriek tomu sa ale môže vyskytnúť problém. Možné problémy:
  • Neprišiel Vám od nás žiadny e-mail
    • Tu je jediná možnosť - kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 725 610 150 a zistíme, kde je chyba.
  • Reklamácia výrobkov poškodených počas transportu k vám
    • Viditeľne poškodenú zásielku od prepravcu nepreberajte. Ak nájdete v zásielke niečo poškodené, spôsob riešenia je tu.
  • Niečo Vám v zásielke chýba, poslali sme Vám niečo iné, alebo máte v zásielke niečo navyše 
    • Ak v zásielke niečo chýba, zavolajte nám. Prezrieme kamerový záznam z balenia Vašej zásielky a vyriešime to.
    • Poslali sme Vám niečo iné, než bolo v objednávke? Pozrieme sa na kamerový záznam a pošleme Vám správny výrobok. To, čo sme Vám poslali navyše je Vaše.
    • Poslali sme Vám niečo navyše? Berte to ako darček.
  • Vrátenie tovaru v 14 dňovej lehote
    • Každý môže zmeniť názor, alebo zistiť, že mu objednaný tovar nevyhovuje. Spôsob riešenia tu.
  • Reklamácia chybných výrobkov (výrobná vada, pokazený prístroj)
    • Na všetok tovar poskytujeme záručnú dobu 24 mesiacov. Ak sa niečo počas záručnej doby, alebo po jej skončení pokazilo, riešenie nájdete tu:

Pred odoslaním reklamácie

  • Uistite sa prosím, že výrobok používate v súlade s návodom.
  • Ak je výrobok na batérie, skontrolujte či batérie nie sú vybité.
  • V prípade nejasností nás kontaktujte.

 Doručenie reklamácie do našej prevádzky

  • Pred odoslaním reklamovaného výrobku do našej prevádzky nás najprv kontaktujete telefonicky, alebo e-mailom. Dohodneme s Vami ďalší postup.
  • Zásielku zabaľte do papierového kartónu (krabice) tak, aby nemohlo dôjsť k poškodeniu obsahu.
  • Priložte reklamačný list, alebo sprievodný list.
  • Zásielku s reklamovaným tovarom zašlite na adresu našej prevádzky (pokiaľ nedôjde k inej dohode).

 Záručný list

  • Spolu s tovarom obdržíte predajný doklad (faktúru), ktorý slúži zároveň ako záručný list.
  • Ak výrobca alebo zastúpenia značky dodáva v balení aj záručný list, je priložený priamo v balení výrobku alebo u predajného dokladu.
  • Výrobok doručte do našej prevádzky odkiaľ bude zaslaný na posúdenie vady do servisu.

 Aké dokumenty priložiť k reklamovanému tovaru

  • Odporúčame priložiť kópiu predajného dokladu.
  • Dôležité je priložiť originál záručného listu, ak bol k výrobku vystavený.
  • Reklamačný list alebo sprievodný list. Formulár reklamačného listu si môžete stiahnuť tu.

 Výrobok sa pokazil, ale už nie je v záruke

  •  Kontaktujte nás telefonicky, alebo e-mailom. Pokusíme sa to vyriešiť k Vašej spokojnosti.

 

Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s naším používaním súboru cookie.   Ďalšie informácie